Ontmoet ons team. Deze maand: marketingmanager Bart van der Wouden.

Ontmoet ons team. Deze maand: marketingmanager Bart van der Wouden.

Wie zijn de mensen achter de BelevenisTafel? Op onze website geven we je graag een kijkje achter de schermen. Deze maand in de schijnwerpers: Bart van der Wouden (26) uit Zierikzee. Het is mijn passie om ervoor te zorgen dat de BelevenisTafel steeds meer bekendheid krijgt.”

Onze collega Bart van der Wouden werkt sinds 2018 bij de BelevenisTafel en maakte binnen het team een snelle groei door. Hij startte op zijn 21e als accountmanager, stapte twee jaar geleden over naar de marketingafdeling en stroomde door tot de functie van marketingmanager. Daarnaast is hij lid geworden van het managementteam om mee te denken over de koers en het beleid van het bedrijf. Bart: “Ik vind het fantastisch dat ik hier de mogelijkheid krijg om door te groeien.”

BelevenisTafel Bart van der Wouden

Pure beleving

De eerste twee jaar draaide Bart mee op de verkoopafdeling voor de zorgsector. “Ik was 21 en kwam voor het eerst in aanraking met de psychogeriatrische zorg. Het is misschien raar om te zeggen, maar dat was toen, als semi-puber, best een ver-van-mijn-bed- show. Ik weet nog dat ik het heel indrukwekkend vond om te zien wat de BelevenisTafel betekent in de zorg. Mensen komen door de tafel echt uit hun cocon en maken weer contact.”

De BelevenisTafel is volgens Bart een innovatief product dat zorgt voor pure beleving. “Als je op de BelevenisTafel muziek afspeelt, klinkt het geluid natuurlijk hetzelfde als op de radio. Maar op de tafel kun je met je vingers een nummer aantikken, beelden uitvergroten en een video erbij afspelen. Dat voegt veel toe. Luisteren naar muziek wordt dan veel meer een beleving.”

Digitaal is beter

Met zijn 26 jaar hoort Bart helemaal bij de digitale generatie. “Ik schaar mezelf nog redelijk onder de jeugd,” zegt hij lachend. “Voor mij geldt: sneller is beter. Een boodschap moet meteen pakkend of inspirerend overkomen.”

“Ik geloof ook helemaal in de digitalisering van de samenleving; dat je door middel van software en touchscreens je verhaal sneller en efficiënter kunt overbrengen. Beeld en video zijn in mijn optiek veel effectiever dan tekst. Daarom werkt de BelevenisTafel ook zo goed; met de tafel creëer je echt een wow-factor.”

Overtuigd van meerwaarde

Naast zijn full time baan studeert Bart sociologie, deeleconomie en sociale media. “Ik wil altijd meer leren over hoe je nu het beste in contact komt met je klant. Welk medium gebruik je, hoe breng je je boodschap over. Dat soort zaken vind ik heel erg boeiend.”

Bart is heilig overtuigd van de meerwaarde van de BelevenisTafel. “Ik ben zeker geen gladde jongen die per se een tafel wil verkopen. Maar ik sta helemaal achter onze touchtafels. Daarom wil ik graag dat we jou weten te vinden met de BelevenisTafel, thuis online, of waar dan ook en dat je dan denkt ‘o, wow, die moeten we hebben.’ Het is mijn passie om ervoor te zorgen dat onze tafels zoveel mogelijk bekendheid krijgen.”

Nieuwe ideeën opdoen

De geboren en getogen Zeeuw is zowel op kantoor als in zijn vrije tijd graag onder de mensen. “Uitgaan, een hapje eten, samen met vrienden zijn, dat doe ik graag. Daarnaast voetbal ik vier keer per week, één keer in de zaal en drie keer op het veld.”

Dat sporten brengt hem veel. “Kijk, met dit werk kun je 24/7 door blijven gaan. Marketing stopt nooit. Er zijn altijd wel data te analyseren of nieuwe dingen te bedenken. Maar je merkt dat je na het sporten meer creatieve ruimte in jezelf hebt gecreëerd. Er komen dan sneller ideeën in je op.”

Willem Eekhof

"Ik vind het knap dat mensen de transitie naar nieuwe technologie durven maken.”

Wander Miedema

"Tijdens een demonstratie op locatie geniet ik echt van het contact met de bewoners."

Christiaan Houweling

“Soms zie ik tafels die al heel lang niet zijn geüpdatet. Dat vind ik zonde."

Wie zijn de mensen achter de BelevenisTafel? Op onze website geven we je graag een kijkje achter de schermen. Deze maand in de schijnwerpers: Bart van der Wouden (26) uit Zierikzee. Het is mijn passie om ervoor te zorgen dat de BelevenisTafel steeds meer bekendheid krijgt.”

Onze collega Bart van der Wouden werkt sinds 2018 bij de BelevenisTafel en maakte binnen het team een snelle groei door. Hij startte op zijn 21e als accountmanager, stapte twee jaar geleden over naar de marketingafdeling en stroomde door tot de functie van marketingmanager. Daarnaast is hij lid geworden van het managementteam om mee te denken over de koers en het beleid van het bedrijf. Bart: “Ik vind het fantastisch dat ik hier de mogelijkheid krijg om door te groeien.”

BelevenisTafel Bart van der Wouden

Pure beleving

De eerste twee jaar draaide Bart mee op de verkoopafdeling voor de zorgsector. “Ik was 21 en kwam voor het eerst in aanraking met de psychogeriatrische zorg. Het is misschien raar om te zeggen, maar dat was toen, als semi-puber, best een ver-van-mijn-bed- show. Ik weet nog dat ik het heel indrukwekkend vond om te zien wat de BelevenisTafel betekent in de zorg. Mensen komen door de tafel echt uit hun cocon en maken weer contact.”

De BelevenisTafel is volgens Bart een innovatief product dat zorgt voor pure beleving. “Als je op de BelevenisTafel muziek afspeelt, klinkt het geluid natuurlijk hetzelfde als op de radio. Maar op de tafel kun je met je vingers een nummer aantikken, beelden uitvergroten en een video erbij afspelen. Dat voegt veel toe. Luisteren naar muziek wordt dan veel meer een beleving.”

Digitaal is beter

Met zijn 26 jaar hoort Bart helemaal bij de digitale generatie. “Ik schaar mezelf nog redelijk onder de jeugd,” zegt hij lachend. “Voor mij geldt: sneller is beter. Een boodschap moet meteen pakkend of inspirerend overkomen.”

“Ik geloof ook helemaal in de digitalisering van de samenleving; dat je door middel van software en touchscreens je verhaal sneller en efficiënter kunt overbrengen. Beeld en video zijn in mijn optiek veel effectiever dan tekst. Daarom werkt de BelevenisTafel ook zo goed; met de tafel creëer je echt een wow-factor.”

Overtuigd van meerwaarde

Naast zijn full time baan studeert Bart sociologie, deeleconomie en sociale media. “Ik wil altijd meer leren over hoe je nu het beste in contact komt met je klant. Welk medium gebruik je, hoe breng je je boodschap over. Dat soort zaken vind ik heel erg boeiend.”

Bart is heilig overtuigd van de meerwaarde van de BelevenisTafel. “Ik ben zeker geen gladde jongen die per se een tafel wil verkopen. Maar ik sta helemaal achter onze touchtafels. Daarom wil ik graag dat we jou weten te vinden met de BelevenisTafel, thuis online, of waar dan ook en dat je dan denkt ‘o, wow, die moeten we hebben.’ Het is mijn passie om ervoor te zorgen dat onze tafels zoveel mogelijk bekendheid krijgen.”

Nieuwe ideeën opdoen

De geboren en getogen Zeeuw is zowel op kantoor als in zijn vrije tijd graag onder de mensen. “Uitgaan, een hapje eten, samen met vrienden zijn, dat doe ik graag. Daarnaast voetbal ik vier keer per week, één keer in de zaal en drie keer op het veld.”

Dat sporten brengt hem veel. “Kijk, met dit werk kun je 24/7 door blijven gaan. Marketing stopt nooit. Er zijn altijd wel data te analyseren of nieuwe dingen te bedenken. Maar je merkt dat je na het sporten meer creatieve ruimte in jezelf hebt gecreëerd. Er komen dan sneller ideeën in je op.”

Willem Eekhof

"Ik vind het knap dat mensen de transitie naar nieuwe technologie durven maken.”

Wander Miedema

"Tijdens een demonstratie op locatie geniet ik echt van het contact met de bewoners."

Christiaan Houweling

“Soms zie ik tafels die al heel lang niet zijn geüpdatet. Dat vind ik zonde."

Beleef

de

BelevenisTafel

bij u

op locatie

Meld u hier aan om de BelevenisTafel te ervaren

Ontvang het laatste nieuws

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Zorg

Een prachtige ondersteuning in uw zorg voor meer welzijn, beleving en ontspanning.

Zorg

Beleef het hier

Museum

Een interactieve ontdekkingstocht door uw museum. Leerzaam, maar vooral leuk!

Museum

Beleef het hier

Bibliotheek

Op speelse wijze leren en ervaren. Een ontmoetingsplek in uw bibliotheek.

Bibliotheek

Beleef het hier