Ontmoet ons team. Deze maand: Christiaan Houweling

Ontmoet ons team. Deze maand: Christiaan Houweling

Wie zijn de mensen achter de BelevenisTafel? Op onze website geven we je graag een kijkje achter de schermen. Deze maand in de schijnwerpers: onze Christiaan Houweling (21) uit Oude-Tonge. “Ik ben niet iemand die telkens hetzelfde soort werk wil doen. Afwisseling vind ik heel fijn.”

Op zijn 16e startte Christiaan een leerbaan bij de BelevenisTafel. Inmiddels zijn we bijna 5 jaar verder en heeft hij meerdere functies vervuld bij de BelevenisTafel. “Ik ben begonnen met een leerwerkplek en dat is later een echte baan geworden.” 

Sinds een jaar werkt Christiaan op de ontwikkelingsafdeling, waar de tafels worden gebouwd en van de laatste software worden voorzien. Ook staat hij klanten te woord die bellen naar de Helpdesk. Daarnaast is Christiaan – of Chris zoals hij meestal wordt genoemd –  regelmatig op pad met de BelevenisTafel- bus. Dan voert hij reparaties uit en helpt hij klanten de tafel optimaal te benutten. Chris: “Geen dag is hetzelfde en dat ligt mij wel.”

Goede service verlenen

Is Chris op kantoor tafels aan het bouwen, dan loopt hij steevast met een headset op om klanten te woord te staan die bellen naar de Helpdesk. Met een speciaal programma verhelpt hij problemen op afstand. “Ik kan met dit programma inloggen op de tafel van de klant en meekijken. Eventuele problemen kan ik dan direct oplossen. Gewoon vanuit ons kantoor in Oude-Tonge.”

Chris vindt dat een goede service hoort bij het All-in Software & Service Abonnement dat veel klanten hebben afgesloten. “Als ik een reparatie heb bij een klant, dan kijk ik ook dingen als de bekabeling na en zorg ik ervoor dat de tafel voorzien is van de laatste updates.”

De mensen die de tafel gebruiken, wil Chris zoveel mogelijk ontlasten. “Het is fijn als de tafel op WIFI wordt gezet voor ons, zodat we bij de software kunnen, maar meer handelingen hoeven er niet verricht te worden. Dat doen wij. Wij zijn er immers voor opgeleid.”

Snel helpen met de Helpdesk

Chris helpt de mensen graag als ze bellen met een probleem. “Zeventig procent van de belletjes die ik krijg, heeft te maken het verkeerd afsluiten van de tafel. Dat wil nog wel eens opstartproblemen veroorzaken. Dan kun je zeggen, dat fiks ik even en daar laat ik het bij. Maar bij ons gaat de service een stapje verder.”

Als Chris een tafel nakijkt, zet hij meteen de nieuwste spellen, muziek en andere applicaties erop. “Ik zie soms tafels die al heel lang niet zijn geüpdatet. Er staan dan maar drie menu’s op bijvoorbeeld. Of een prachtig programma als het miMakkus-Menu is nog niet geinstalleerd. Dat vind ik echt zonde. Ik werk de tafel dan helemaal bij en zet er een volledig nieuw pakket aan applicaties op.”

Goede service staat voor Chris bovenaan. “Het gaat erom dat de klant tevreden is. Dat hij of zij ontlast wordt en zo snel mogelijk de tafel weer optimaal kan gebruiken.”

Maatwerk leveren

Op kantoor werkt Chris samen met zijn collega’s aan maatwerk: BelevenisTafels die voor de klant een groter scherm krijgen, een dikkere of juiste dunnere rand, een ander onderstel of aan andere kleur. “Dikwijls maken we samen met lokale meubelmaker De Haan allerlei aanpassingen.”

Chris vindt dit onderdeel van zijn werk leuk en uitdagend. “Je komt dan voor dingen te staan, die je nog niet eerder hebt gedaan. Hoe pas je het onderstel aan? Waar kun je het beste het wandscherm ophangen op de locatie?”

 Als een echte man van de praktijk, leerde Chris de fijne kneepjes van het vak van zijn collega’s. “Het meeste kon ik zelf oplossen, maar als het even iets niet wist, dan keken ze met me mee. Zo leerde ik al doende.”

Drie tips van Christiaan

Chris: “Stel je zit in midden in een spel en je wilt stoppen met de BelevenisTafel, hoe doe je dat? Je tikt op het ONWIJS-logo, waarna je vier x 0 invoert op het pincodescherm. 

De vraag ‘weet je zeker dat je de tafel wilt afsluiten?’ verschijnt, waarop je met ‘ja’ beantwoordt. Vervolgens wacht je tot je ‘no signal’ ziet staan en het scherm zwart wordt. Dan wacht je nog vijf tellen en trek je de stekker eruit.”

Het is ook mogelijk een afsluitknop op de tafel te installeren. Bekijk de video hierover.

Chris: “Laat af en toe de BelevenisTafel aan staan in een ruimte waar er goede WIFI is. Dan kan de tafel de laatste updates installeren. Daar hoef je verder niets voor te doen. Dit gaat helemaal automatisch.”

Chris: “Start de tafel niet goed op of heb je een ander probleem, trek dan vooral niet de stekker er uit, maar bel de Helpdesk. Wij kunnen voor een oplossing zorgen die snel werkt!”

Willem Eekhof

"Geweldig om te zien hoe bevlogen en enthousiast iedereen is."

Robert Nothdurft

"Zorgen voor een goede sfeer vind ik heel belangrijk in mijn werk."

Over ons

Wij helpen u bij het bereiken van uw doelgroep met touch oplossingen.

Wie zijn de mensen achter de BelevenisTafel? Op onze website geven we je graag een kijkje achter de schermen. Deze maand in de schijnwerpers: onze Christiaan Houweling (21) uit Oude-Tonge. “Ik ben niet iemand die telkens hetzelfde soort werk wil doen. Afwisseling vind ik heel fijn.”

Op zijn 16e startte Christiaan een leerbaan bij de BelevenisTafel. Inmiddels zijn we bijna 5 jaar verder en heeft hij meerdere functies vervuld bij de BelevenisTafel. “Ik ben begonnen met een leerwerkplek en dat is later een echte baan geworden.” 

Sinds een jaar werkt Christiaan op de ontwikkelingsafdeling, waar de tafels worden gebouwd en van de laatste software worden voorzien. Ook staat hij klanten te woord die bellen naar de Helpdesk. Daarnaast is Christiaan – of Chris zoals hij meestal wordt genoemd –  regelmatig op pad met de BelevenisTafel- bus. Dan voert hij reparaties uit en helpt hij klanten de tafel optimaal te benutten. Chris: “Geen dag is hetzelfde en dat ligt mij wel.”

Goede service verlenen

Is Chris op kantoor tafels aan het bouwen, dan loopt hij steevast met een headset op om klanten te woord te staan die bellen naar de Helpdesk. Met een speciaal programma verhelpt hij problemen op afstand. “Ik kan met dit programma inloggen op de tafel van de klant en meekijken. Eventuele problemen kan ik dan direct oplossen. Gewoon vanuit ons kantoor in Oude-Tonge.”

Chris vindt dat een goede service hoort bij het All-in Software & Service Abonnement dat veel klanten hebben afgesloten. “Als ik een reparatie heb bij een klant, dan kijk ik ook dingen als de bekabeling na en zorg ik ervoor dat de tafel voorzien is van de laatste updates.”

De mensen die de tafel gebruiken, wil Chris zoveel mogelijk ontlasten. “Het is fijn als de tafel op WIFI wordt gezet voor ons, zodat we bij de software kunnen, maar meer handelingen hoeven er niet verricht te worden. Dat doen wij. Wij zijn er immers voor opgeleid.”

Snel helpen met de Helpdesk

Chris helpt de mensen graag als ze bellen met een probleem. “Zeventig procent van de belletjes die ik krijg, heeft te maken het verkeerd afsluiten van de tafel. Dat wil nog wel eens opstartproblemen veroorzaken. Dan kun je zeggen, dat fiks ik even en daar laat ik het bij. Maar bij ons gaat de service een stapje verder.”

Als Chris een tafel nakijkt, zet hij meteen de nieuwste spellen, muziek en andere applicaties erop. “Ik zie soms tafels die al heel lang niet zijn geüpdatet. Er staan dan maar drie menu’s op bijvoorbeeld. Of een prachtig programma als het miMakkus-Menu is nog niet geinstalleerd. Dat vind ik echt zonde. Ik werk de tafel dan helemaal bij en zet er een volledig nieuw pakket aan applicaties op.”

Goede service staat voor Chris bovenaan. “Het gaat erom dat de klant tevreden is. Dat hij of zij ontlast wordt en zo snel mogelijk de tafel weer optimaal kan gebruiken.”

Maatwerk leveren

Op kantoor werkt Chris samen met zijn collega’s aan maatwerk: BelevenisTafels die voor de klant een groter scherm krijgen, een dikkere of juiste dunnere rand, een ander onderstel of aan andere kleur. “Dikwijls maken we samen met lokale meubelmaker De Haan allerlei aanpassingen.”

Chris vindt dit onderdeel van zijn werk leuk en uitdagend. “Je komt dan voor dingen te staan, die je nog niet eerder hebt gedaan. Hoe pas je het onderstel aan? Waar kun je het beste het wandscherm ophangen op de locatie?”

 Als een echte man van de praktijk, leerde Chris de fijne kneepjes van het vak van zijn collega’s. “Het meeste kon ik zelf oplossen, maar als het even iets niet wist, dan keken ze met me mee. Zo leerde ik al doende.”

Drie tips van Christiaan

Chris: “Stel je zit in midden in een spel en je wilt stoppen met de BelevenisTafel, hoe doe je dat? Je tikt op het ONWIJS-logo, waarna je vier x 0 invoert op het pincodescherm. 

De vraag ‘weet je zeker dat je de tafel wilt afsluiten?’ verschijnt, waarop je met ‘ja’ beantwoordt. Vervolgens wacht je tot je ‘no signal’ ziet staan en het scherm zwart wordt. Dan wacht je nog vijf tellen en trek je de stekker eruit.”

Het is ook mogelijk een afsluitknop op de tafel te installeren. Bekijk de video hierover.

Chris: “Laat af en toe de BelevenisTafel aan staan in een ruimte waar er goede WIFI is. Dan kan de tafel de laatste updates installeren. Daar hoef je verder niets voor te doen. Dit gaat helemaal automatisch.”

Chris: “Start de tafel niet goed op of heb je een ander probleem, trek dan vooral niet de stekker er uit, maar bel de Helpdesk. Wij kunnen voor een oplossing zorgen die snel werkt!”

Willem Eekhof

"Geweldig om te zien hoe bevlogen en enthousiast iedereen is."

Robert Nothdurft

"Zorgen voor een goede sfeer vind ik heel belangrijk in mijn werk."

Over ons

Wij helpen u bij het bereiken van uw doelgroep met touch oplossingen.

Beleef

de

BelevenisTafel

bij u

op locatie

Meld u hier aan om de BelevenisTafel te ervaren

Ontvang het laatste nieuws

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Zorg

Een prachtige ondersteuning in uw zorg voor meer welzijn, beleving en ontspanning.

Zorg

Beleef het hier

Museum

Een interactieve ontdekkingstocht door uw museum. Leerzaam, maar vooral leuk!

Museum

Beleef het hier

Bibliotheek

Op speelse wijze leren en ervaren. Een ontmoetingsplek in uw bibliotheek.

Bibliotheek

Beleef het hier